ArChErY
ArChErY

دختر المپیکی تیروکمان ایران که از پیش از اعزام به المپیک لندن مورد بی مهری فدراسیون جدید تیروکمان قرار گرفت و در بازگشتش از لندن تلویحا کناره گیری خود را از ورزش قهرمانی اعلام نموده بود از تصمیم خود برای ادامه تیراندازی با کمان خبر داد.

به گزارش سرویس خبری خانه کمانداران، زهرا دهقان گفت: از زمان بازگشت از المپیک لندن تاکنون هیچ کس از فدراسیون برای حضورم در اردوی تیم ملی تماسی نگرفته است و اگر شرایط به همین منوال ادامه یابد برای ادامه رشته مورد علاقه ام از ایران می روم.

دهقان سرافرازی ایران و کسب مدال های خوشرنگ برای کشورمان را یکی از مهم ترین اهداف زندگی ورزشی اش عنوان کرد و افزود: من به هیچ عنوان نمی توانم از این رشته ورزشی فاصله بگیرم و برای رسیدن به سطح حرفه ای و رقابت در حد قهرمانی نیاز به حمایت فدراسیون و استفاده از تجربیات مربیان توانمند و امکانات استاندارد دارم و بر همین اساس روی حمایت فدراسیون تاکید دارم.
وی بار دیگر به حمایت فدراسیون از ورزشکاران برای حضور در عرصه قهرمانی تاکید کرد و افزود: به تمامی کسانی که موفق به کسب سهمیه المپیک شده اند پاداش هایی پرداخت شده، اما هنوز این پاداش به من داده نشده است.
این بانوی شیرازی ادامه داد: با وجود مشکلات موجود، تمریناتم را پس از بازگشت از لندن ادامه داده ام تا دچار افت بدنی یا کاهش آمادگی جسمانی نشوم .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ شنبه 1 مهر 1391برچسب:, توسط محمد